Samen werken aan thuis

Samenwerken begint in eigen huis. Een proces van voortdurend bijsturen en vernieuwen, met alle uitdagingen van dien. Ook met onze samenwerkingspartners moeten we in gesprek blijven over hoe we onze huurders zo goed mogelijk kunnen ondersteunen en faciliteren. Misschien niet altijd even zichtbaar, maar voor en achter de schermen is hard gewerkt aan goede relaties en prestaties.

Resultaten 

  • Blijven bouwen aan samenwerking met partners 
  • A-label voor dienstverlening in Aedes-benchmark 
  • Digitaal werken verbeterd 

Korte lijnen, betere samenwerking 

We kijken terug op een jaar met goede contacten met onze partners en stappen voorwaarts in de samenwerking. Met HMW, onze huurdersorganisatie zijn de lijntjes onverminderd kort en goed. In de gemeente Oegstgeest en Kaag en Braassem hebben we ons na de verkiezingen in maart ingespannen om onszelf en onze belangen te presenteren. Met goede, nieuwe prestatieafspraken tot gevolg. Waardevol was ook de stakeholderbijeenkomst die we eind juni weer live hebben georganiseerd. Aanwezigen gaven aan graag regelmatiger te overleggen, een signaal dat we hebben opgevolgd en blijven doen. Ook heeft de bijeenkomst vervolgacties opgeleverd met o.a. Duurzaam Dorp en Alzheimer Nederland.  

Dienstverlening en visitatie 

We hebben het A-label, ofwel de hoogst mogelijke notering voor onze dienstverlening behaald in de Aedes-benchmark en daar zijn we heel trots op! Het betekent dat huurders gemiddeld een 8 geven voor het contact met MeerWonen over belangrijke huurderszaken. De afhandeling van reparatieverzoeken spant met een 8,3 de kroon. We zullen er alles aan doen om dit niveau vast te houden, wat in de huidige marktomstandigheden niet eenvoudig is.  

Bijblijven 

Werkprocessen op orde hebben en digitale systemen beheersen. Het klinkt misschien saai, maar ze zijn echt nodig om goede dienstverlening te kunnen bieden. Dienstverlening die bovendien privacy en informatiebeveiliging waarborgen. Daarom zijn onze medewerkers extra getraind en getest in het werken met de vernieuwde digitale werkomgeving. Om huurders beter te informeren is ook aandacht besteed aan de onderlinge afstemming en samenwerking. Dit krijgt in 2023 een vervolg.  

Door deze website te gebruiken accepteert u de cookies zoals beschreven in het cookiebeleid.

OK